Klockan blev helt plötsligt väldigt mkt. Kudden kallar!

Oj oj oj. Glömde helt bort tiden. Hm, undra om jag kommer vakna lika tidigt som vanligt.. Isf kommer jag vara väldigt trött imorgon. Skit kul!

Kan ju hoppas att jag sover till iaf 11.

Imorgon ska vi leta julgran. :) woho. Kommer bli så fint här hemma. Ska bara bestämma mig hur jag vill pynta den. Vi har svarta, guldiga och röda kulor. Undra om det blir fint med alla tre eller om jag måste välja två. Vad tror ni?

Mer vet jag inte vad vi ska göra imorgon eller på söndag för den delen. Får bli en senare fråga.
Vi skulle igentligen på bio idag men vi kände att eftersom det öste ner snö och det redan låg en meter snö på vägarna att vi sköt fram det till antingen imorgonkväll eller söndagkväll.

Ja, nu ska jag hoppa i säng. Om jag kan sova vill säga. Niklas sitter på ovanvåningen och spelar x-box. Han sitter med en sån nördig sak i örat, så han kan snacka med sina vänner som också spelar. Och ja, det hörs. För han snackar rätt högt. Men han får helt enkelt va lugnare och tystare nu om jag ska sova. Vilket han brukar va. Duktig pojke! :P
Han vet att jag bli kinkig annars. (och då blir det kanske inte spel alls? haha)

God natt på er alla.. (idag har ni varit jätte många som har kikat in på min blogg, finns det ngt ni tycker borde ändras får ni mer än gärna berätta det)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0