Min dag so far...

Gick upp vid 9, eller ja, klockan ringde då.. haha

Sen åkte jag till min BM för lite prover. Hon skulle självklart kötta in en nål i mig och dra ut massor av blod. Varför inte liksom? Hatar nålar. Men det gick bra..

Sen åkte jag och min syster hem till mamma som bjöd på lunch. Kycklingsallas. mmm, super gott var det. Min systers son var självklart också med. 7 månaders Neo!

Efter lunchen åkte jag och syrran till center syd (för er som inte vet vad det är så är det ett shoppingcenter). Vi köpte en present. Och jag kom självklart därifrån med lite kläder till Loppan. Har knappat några tjocka tröjor till lillen så det fick bli d.. Min syster köpte en overall till lilla Neo som låg och sov i sin vagn...

Nu är jag hemma, känner att ryggen kommer värka ikväll. Den gör nämligen redan det.


Ja, BB-väskan. :)
Har ju satt igång med den nu. Och har fått lite tips av syrran i sthlm. Igentligen är det inte så mkt som ska ner i väskan men det är själva saken som är så mysig. :)
Har plockat fram och vikt Loppans första kläder. Det är ju det som är det roligaste, att välja vad han ska ha på sig. Och som jag skrev igår så var det ett tag sen jag kollade och pillade på hans kläder så nu igår kändes allt helt plötsligt så verkligt och nära liksom. :)
Myyyyyyys!

Har planer på att börja med skötbordet. Vi har fixat lite i tvättstugan för där drog in kall luft innan, but not any more. Niklas fixade och trixade igår så nu är det inte kallt längre. :)
Så ska antingen sätta igång och montera ihop den idag eller så gör jag det i nästa vecka. Ska även lägga alla saker rätt och göra plats för allt...


Imorgon ska vi till Lina och ta foto på magen. :) wiho. Ska bli kul. Får fundera ut lite poser ikväll. Fast vissa har man ju redan i huvudet. Niklas hade någon idé som han kom med för ett tag sen. (men han har förmodligen glömt bort det) haha

Och på kvällen ska vi ha fest för Niklas. Han fyllde ju 26 i tisdags. Jag kommer dock få sova middag imorgon om jag ska klara av det.. haha :)

Hörs kanske imorgon..
Ha det så bra.




Kommentarer
Postat av: Lucia

sv: nice :)

2010-12-03 @ 18:22:47
URL: http://Justoneday.devote.se
Postat av: A N G E L I C A

Lång historia kort, min bror visste att jag ville ha en sån men hittade ingenstans. Så såg han på tradera att ett företag sålde sådana klockor till mig. så han köpte en till mig :)

2010-12-03 @ 18:22:57
URL: http://abreton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0