My long hair is gone!

Tog ut mina extensions i söndags. :O Fick ett ryck och började ta ut dom. Vill att håret ska få vila någon vecka innan jag sätter in nya. (om jag nu gör det, vilket jag är 99% säker på)

Ville bara berätta det.

Visst, håret är inte kort nu, men det är ju deffinitivt inte lika långt som innan. :( buuhuu, känns som att jag aldrig kommer få långt hår igen. Naturligt alltså. Fattar inte varför jag klippte av det för några år sen. Fast ja, det var rätt slitet så det var väl bara bra.

Älskar långt hår, men kan tycka att korta häftiga frisyrer också är coola. Det är fan att man inte kan ha båda. Ja, extensions finns ju men det är inte samma sak...

Äh, nog om det.

Förresten, tror ni att jag färgade håret igår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0