Mys-pys

Hittade ett super fint golv på bauhaus. Klinkers för att vara exakt. Vi åkte dit efter att Niklas hade kommit hem från jobb. Vi ska renovera hallen, har velat göra det ett tag nu och nu ska det äntligen bli av. Vi hade iaf hittat ett golv förra gången vi var där men dom hade fortfarande inte fått hem det så vi kollade vidare och hittade ett annat. Mycket finare och självklart dyrare. haha Brukar alltid vara så. Men det drabbar ingen fattig eller???
Det är svart/brunt/grått. Det är jätte svårt att förklara men ska ta före och efter bilder när vi väl sätter igång...
Vi skulle även köpa gipsskivor till taket men hoppade det för att vi hade inte fått in dom i bilen. Och vi har inget drag på någon av våra bilar, så får låna mamma och pappas en dag. Sen ska vi beställa hem led-lampor. Likadana som vi har i köket. Kollade om dom hade på bauhaus men dom hade inga bra.
SEN ska vi köpa en ytterdörr (har hittat vilken vi vill ha) och den ska sättas på plats. Den ät vit och har ett smalt fönster mitt i.
Kommer bli SKIT snyggt!

Niklas stack för att träna och jag har börjat fixa med käk. Blir en variant av flygande jacob idag. :)
Försökte sätta igång tvn men kanalerna funkar inte. Skit kul. Så jag satte igång en film. Fast har nog bara kollat 5 min av 20. Skriver ju här. Men det är så skönt att ha ljud i bakgrunden om man sitter vid datorn eller om man står i köket och lagar mat.

Kaminen är också igång, det är så himla skönt och mysigt...Love it!
Nu ska jag fortsätta med maten. Och sen ska jag packa om väskan. Har inte gjort det än, blir kanske imorgon.. haha Att det ska vara så svårt att sätta igång med olika saker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0