The Studio

Går ibland igenom bilderna på min dator. Och det verkar som att jag alltid missar något. För nästa gång jag kollar så hittar jag foto som jag antingen helt glömt bort eller foto som jag inte ens visste att jag hade.. :)

I december 2008 var jag, min syster och en vän till mig på The Studio i turning torso. Där sminkar dom en och sen får man ta en massa foto. Dom tjänar nog sjukt mkt på det, för dom flesta jag känner har varit där... Och det är inte billigt.
Nu i efterhand kändes de jävligt onödigt. Men det är roligt att kolla på fotona.. :)

Och ja, jag ser en stoooor skillnad på mig från då till nu.
Kolla vad smal jag var! :(



Kan ju säga som så, jag SKA se likadan ut sen. Och tro mig, det kommer jag. Har en väldigt bra ämnesomsättning så detta kommer inte vara några problem.

(Min syster som fick barn i april är spinkig igen. Såå är jag lite lik henne så kommer jag också bli det. :) haha)


Kommentarer
Postat av: Albin

För smal!!!!!

2010-12-07 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0