Trötter

Ok, min kropp har aldrig varit så sliten som den är nu.
Har ont verkligen överallt.. Det är helt sjukt.

Vi var och hämtade ved för ngn timme sen. Och ja, jag hjälpte ju självklart till. Man ska inte ta i för mkt när man är gravid men det betyder inte att man inte ska hjälpa till alls. Och det får jag sota för nu. Men jag ångrar inte mig. För motion är bra för kroppen. Om inte annat får jag igen det sen, sen när Loppan väl kommit ut. (mindre kilo att gå ner efteråt)





Nu ska jag ta min slitna sjukt trötta kropp och hoppa ner i ett varmt bad. Känner att det är tvunget nu. Har så sjukligt ont...


 

((Jag hittade förresten en sidan som säljer super söta sänghimlar och sängkläder till bebisar. :) Och det var inte alls dyrt heller. ))






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0