Veckan innan nytt år

Får kanske ursäkta mig lite i förväg. Kommer nog inte uppdatera så värst mkt dom närmata dagarna. Har varken lust eller ork. Är inne i en liten bloggtorka kanske?
Mår inte alls bra, det är nog största anledningen. Borde igentligen blogga mer nu med tanke på att jag har fått soffvila ordinerat av mannen i huset. (Niklas) haha. Ni hade kanske inte haft ngt imot det men jag hatar att bara sitta. Blir sjukt rastlös och på dåligt humör.
Vill plocka undan här hemma, städa, fixa med diskmaskinen och fixa med tvätten. Men det får bli efter den 1 januari om Loppan inte har kommit...
Har pratat med Niklas om det och tror båda är medvetna om att Loppan kan komma närsom. Dvs i slutat av december. Båda ville ju helst att han skulle komma i januari. Låter kanske konstigt men det är mkt roligare för honom när han bli äldre, om han fyller år tidigt. MEN så länge han är frisk och allt går bra så får han komma när han vill. Kanske imorgon? eller på torsdag kanske? Sätter det igång på fredag ska  jag dock göra allt i min makt för att hålla igen.. haha :P Tänk om han bli 2011 första bebids.  Då blir han ännu mer speciell än vad han redan är/kommer bli... För han är verkligen redan mitt och Niklas allt. Han är det bästa som finns även om han inte ens är här än...

I veckan är det inte så mkt inplanerat  med tanke på att jag när som helst kan behöva åka in på förlossningen, och dels för att jag är sjuk. Vill inte göra för mkt nu dom sista dagarna ifall det skulle sätta igång något.

På fredag är det NYÅR och då ska vi hem till min mamma och pappa. Dom ska ha party. Vill verkligen att det ska bli fredag, tänk att om 4 dagar är det ett nytt år. OCH vår bf-dag. :) Mysigt!

Och angående dag listan... Kommer fortsätta på den när jag pallar. Känner helt enkelt inte för det...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0