Vet ni vad!? Fick en känsla...

Vet ni vad jag tror/känner på mig.
Att vår lilleman kommer snart. :) Har en magkänsla. Kan ha fel och det gör inget om jag har det men det känns som att det är nära nu. Har haft förvärkar inatt och ett par gånger idag. Sen behöver det ju inte betyda att han kommer snart, men det känns liksom som det... Inatt när jag hade varit och kissat så hade jag värk, imorse när jag körde till min BM hade jag värk och ngn gång till har jag haft det..
Och med värk menar jag MENSVÄRK... För det är så förvärkarna/värkarna känns sen. Och det känslan är jag mer än väl bekant vid. Och med tanke på att man inte har haft mens på över 9 månader nu så var det en mindre skön känsla att få uppleva igen. ...
Men ja, vi får se. Oooh, tänk om jag har rätt?!
Lovely!

Vår lilla lilla Loppan. Är så himla spänd på att äntligen snart få hålla honom i mina armar. Eller att se Niklas gosa med honom.




Kommentarer
Postat av: Lotti

Härlig känsla :) Inte förlossningrädd? Många som blir det när det närmar sig. Åhå, när du slutar uppdatera så anar man ugglor i mossen sen då ;)

2010-12-22 @ 21:46:14
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: Micaela

Så spännande! Önskar er all lycka!

2010-12-23 @ 00:01:05
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0