kaos.ÄR.mitt.liv.(justnuiallafall)

Jag har nog aldrig haft det så stökigt i hela mitt liv. Inte när det gäller mina kläder iallafall. Jag har alltid haft ordning bland mina kläder, (nästan alltid) och har jag haft det lite i oordning så har jag aldrig varit i närheten av så jag har det nu. Detta är galet. Detta är pinsamt och hemskt. Det är ett under att jag hittar det jag vill ha fram. Ni vet att vi ska flytta i mitten av februari. Eller ja, inte mitten kanske men den 22 februari. Jag omformulerar mig, i slutet av februari. Och anledningen till kaoset är just flyttningen. Är inte stolt över det men det får vara min ursäkt. JAG SKA FLYTTA, det är därför här ser för jääävligt ut.. hahaha

Sneak peak:


Vi har två garderober. En är min och en är min sambos. På ena sidan (som visas ovan) kan man hänga saker. Och jag får inte ens plats med alla mina kläder som jag vill hänga upp. Kaos??


Här ser ni sidan där man igentligen ska ha vikta saker. Jag har gjort en egen variant. Jag slänger in kläderna ist.. hehe Blir faktiskt lite störigt när man ska hitta ngt. Är det kaos nu?


Ja, tro inte att det tog slut med kläderna i garderoben. Nope. Ligger ikea kassar ovanpå garderobern med kläder i, lådor med väskor och skor. Och sen ligger det ännu mer kläder inne i stora rummet. Klänningar främst, för det får jag inte plats med i garderoben.. wtf, detta e kasst... Nu får det snart vara slut på detta.


Mitt stora rum har exploderat.. booooooooom boom paaaaaaoooow.

Slår ni detta tycker jag verkligen synd om er.. haha



Har jag berättat att jag fixat håret.. Nooo, I have not!
Har ju bara berättat att jag gjorde det på en kompis. Har iallafall långt hår igen. Och det blev grymt bra! La i lite ljusare slingor också. Precis som allt annat lär man sig saker efter första gången. Nästa gång vi sätter i hår ska vi göra några saker annorlunda. Då kommer det bli ännu schnyggare. : )

Hörs sen eller imorgon people!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0