My day so far

Har varit hos min coach och sen var jag nere på stan med Elin.

Jag hade använt min nya kamera om jag hade hittat den j**** sladden. Kan inte föra över fotona så eeeh, ja, det fick bli min mobil. (den tar inte super heta foto)
Så här ser iallafall vårt vardagsrum ut. En bit av det... Kartongkaos if u may. Men men, små saker man får stå ut med om man ska flytta.. Det får vara värt det helt enkelt. : )




Som sagt, var nere i stan för ett tag sen. Blev lite saker hemtagna.. hrmm.. haha



Ops. Ja, skulle ju igentligen inte handla skor till bröllopet men det blev lite tvärtom. haha Man ser det inte på bilden men det är små rosetter framtill. Öppen tå. 
Var ju verkligen inte tvungen men dom var nedsatta med 50%. Klart man slår till då.. Bianco.
Elin hittade ett par skit coola skor inne på Din sko också. Funderar på att köpa dom med. (härmis)



Hårfärg: Yes, till utväxten. Det är fan vad man måste fixa utväxten när man färgar håret till brunt. Är ju blond igentligen. : ) Schwarzkopf.

Hudkräm: Till ansiktet. Min hud är rätt torr så jag tänkte testa något annat. Fick bli Lumene.

(har som vanligt glömt att ta foto på min kavaj, men det kommer )



Nu ska jag sätta mig ner framför tvn och bara ta det lungt. Det ska bli niiiice. Och ja, ni vet som där hemligheterna. Ja, hm, den ena vet jag till hundra procent att ni får vänta på. Det kommer någon gång i februari. : ) Och den andra vet jag imorgon. Ni får självklart reda på det imorgon om det blir av (om jag hinner också för den delen)  Men ja, nu får ni klara er själva ett tag. Om det inte dyker upp något annat vill säga. Och ja, mår bättre nu än vad jag gjorde innan idag!

 Yummie, en välförtjänt cola... : ) och soffan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0