Onsdag

Har hunnit handla mat med min sambo, diska OCH jag har bakat... : )



Yummie. Får lyxa till det någon dag..

Förutom det har jag inte gjort så mkt idag. Kommer nog inte bli så mkt heller. Är rätt trött faktiskt. An någon konstig anledning. Har ju sovit ordentligt och lagom länge så jag förstår igentligen inte varför.

Jag ska försöka komma igång och packa ner lite till. Jag vill verkligen men orkar inte ta tag i det. Har tänkt göra det flera dagar nu men som sagt kommer inte igång. Sen kan man ju inte packa ner allt heller. Ska ju gärna leva i en månad till också. Kan packa ner lite kastruller, tallrikar, plastskålar m.m. Vi är ju bara 2 st så det kanske behövs dubbla uppsättningar av varje sort liksom. 2st glas, 2 st muggar m.m. (ni fattar) Då blir det helt plötsligt mindre disk också.. (och det gillar vi)

Vill färga håret också, men vet inte om det blir idag. Vill ju låta håret vila lite. Men sen och andra sidan vill jag inte gå runt och ha den här utväxten. Men det är något man får leva med när man färgar håret brunt om man är väldigt ljus från början. Vi får se helt enkelt.

Imorgon: Ska jag träffa B2 (har vi bestämt iaf). Jag vill till nova och köpa bland annat en slips till sambon. Vi ska ju på bröllop i stockholm sista helgen i januari. Och han har inte köpt slips än, så jag får se vad jag hittar. : ) Sen hittar man säkert något annat fint. Där är ju lite affärer.. haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0