vill.ha.helg.nu

Ja, det vill jag verkligen. Blir ju trött av att jobba kväll. Riktigt jävla trött dessutom. + att man inte har ngt liv.

I veckan:

Torsdag:
Ska till kvik igen och beställa köket vi ritade upp i fredags. (det belv så j*vla snyggt)

Fredag: 08.30 går tåget från Lund c till sthlm c. Så ja, det blir till att gå upp i tid. Sen blir det till att rensa sthlm alla heta affärer.. yeeeeah. Har en lista på affärer jag ska in på.. haha Ska även till en restaurang som heter Copagnang... (vet inte hur det stavas) men det kommer jag lätt ta foto på. Lätt coolaste restaurangen jag varit på.

Lördag: Bröllop. : ) wii, kommer självklart blider sen. (hoppas jag)

Söndag: hemfärd från sthlm. chiiiiill

Förutom det är det ju packning till både reda och flytt. Ska iväg och handla slips till mitt ♥. (hittade ju ingen när jag och B2 var ute och shoppade)
Tror inte det är mer bestämt eller inbokat. Eller ja, vi ska lämna vår lilla hund på torsdag också. Min sambos mamma ska passa lilla Akilles över helgen. :)

(Och J: hemligheterna är inga hemligheter om man berättar dom innan det är dags.. :P haha det kommer som sagt i februari någon gång. (♥) )

Ha det fin fint, nu ska jag fortsätta slava på jobb.. (nja, inte riktigt så hemskt)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0