What´s you´re Fragrance

Köpte en parfym förra veckan. Använde den för några år sen och älskar den. Så jag käpte den igen : )
Den doftar så himla gott.



I helgen träffade jag bland annat B2. Vi satt hemma hos mig, drack vin, käkade kex och ost. Blev lite spelande wii också.. haha Snackade en massor också, men så brukar det ju vara.

Jag har även myst med sambon och hälsat på hans familj. Lugna helger kan också vara nice. Fårgar du mig är dom bäst. Har lagt ner allt det där med festande. Jag kan tycka om hemmafester men ser inte anledningen till att festa häcken av sig varja dag, varje helg. Visst, någon gång då och då kan det dyka upp ett festsug. 

Idag ska jag till ams... (arbetsförmedlingen) blä, så tråkigt. Men jag ska bara träffa min handläggare och snacka. Har fått en ny nämligen. Har ju lite planer på vad jag ska göra men kan vara bra att få feedback av någon annan. Jag har ju min coach också men det är inte min coach jag får pengar av, så är väl tvungen att hälsa på ams också. Tråkigt men sant.

Och sen resten av veckan, hmmm.. ja, ska packa.. (ännu mer) Och imorgon (tisdag) ska jag och sambon till Kvik, och rita upp vårt kök.. wiiho

Ja, just det. Var ju i vårt hus i Lördags, vi tog mått, måste ha det till ritningen. Huset är så fint, och kommer bli sååå mycket finare när vi är klara. Pappa var också med och fick se..
Efter att vi hade varit där stack vi till Media Markt, och kollade på vitvaror.. Söker du, finner du. haha Vi hittade kyl, frys, häll, ugn, diskmaskin och fläkt. Och ja, det kostade en del. Men det kan jag leva med, jag kommer trivas så himla bra i vårt fina kök.

Vi hörs senare...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0