F*****CK...

Jag hade börjat skriva och redan hunnit lägga in bilder när min dator fuckade sig. Den backade helt plötsligt när jag skulle radera en bokstav. Skit också..

Hmm, ska komma ihåg allt jag skrev bara. Pallar inte skriva lika utförligt så here it goes..

Som jag skrev igår, så ska jag fika med Elin imorgon, det är bestämt nu...
Jag vill kolla efter en klänning. En lång, sval och fin klänning helt enkelt.. En klänning man kan ha med mage och utan.. :D
Har hittat lite klänningar här på internet som jag tänkte visa så ni förstår vad jag menar.
Inget tantigt tack. Hatar (ja, HATAR) när tjejer i min ålder klär sig som old ladies. Och ja, ni är fler än vad ni tror.. haha

Den här är super fin. Borde kanske beställa hem den också.. :) Är på rea nu, så den kostar bara 399 kr. Borde nog slå till.

Den här är också fin, men inte riiiktigt min stil. Den är för gullig och vit.. haha Vill ha kläder med lite mer attityd....


Jag vill även hitta en bikini. Har fruktansvärt många bikini. Men vill ha fler.. haha Har alltid fått kommentarer om att jag har nya bikinis varje gång jag badar, och ja, det har jag. Tycker faktiskt att man ska variera sig när det gäller sånt. Hur kul är det att gå runt med samma bikini hela tiden? Ok, finns säker ngn som inte bryr sig men JAG vill ha variation. Man känner sig finare då.
Jag vill iallafall ha en i en stark färg. En som sticker ut. H&M hade jätte många fina innan men vet inte om dom finns kvar. Ni vet, det är snart höst.

Har ni förresten fått hem den nya katalogen från h&m?

Wooow, säger jag bara. Där är såå fina kläder. Färgerna i höst är jätte mysiga. Så klä er rätt nu. :P Jag ska införskaffa i ett par snygga boots iallafall...



Går in i v18 idag. :D
alltså v17+0, för er som förstår.. haha Komplicerat de där..
Snart ultraljud. :) längtar.
Har redan fått flera gissningar om vad det kommer bli.. haha Alla verkar väldigt säkra på sin sak. Det är verkligen jätte kul hur engagerade alla är...
Pappa har gissat på mina systrar när dom vänta bebbe och vet ni vad, han har haft rätt på båda. Han har ett sätt att se det säger han. Men jag säger bara att han haft tur. haha Han har iallafall gissat på mig, så vi får se hur det går.. haha

Vägde mig förresten igårkväll när jag skulle lägga mig. 59,7 kg. Puuuh. haha. Under 60 igen. Det var alltså i ett svagt tillfälle jag vägde 60 kg..(noooot)

Men hur räknar man igentligen hur mkt man gått upp?
Man pendlar ju mellan olika vikter hela tiden.
Som innan "Loppan" blev till pendlade jag mellan 55-57, och nu är det mellan 58-60. Är det från det man vägde minst till mest? haha
Isf har jag gått upp 5 kg. Vilket jag tycker är skumt. Skulle vilja säga runt 3, absolut högst 4...
Vad tycker ni? Hur mycket gick du upp? Och hur räknade du ut det?

Allt är så himla olika. Allt handlar ju om vad man har för anlag, vad man äter, hur mycket man rör på sig. m.m.

"Loppan" är ca 18 cm nu. H*n kan reagera på plötsligt höga ljud, men lugnar ner sig rätt snabbt. Barnet väger mer än moderkakan nu så det syns absolut att man är gravid.. (eeeh, ja) Rörelserna kan kännas, men precis som allt annat är det olika från person till person. Det är fortfarande relativt stor plats i hinnsäcken...

Nu ska jag ner och dricka isvatten. Det är inte lika varmt här inne som ute. Men när man väl blivit varm, tar det fem år tills kroppen svalkas ner.. :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0