Hur är det med minnet?

2 sekunder efter att jag hade publicerat förra inlägget kom jag på lite andra saker jag igentligen skulle skrivit.. Meeeen, minnet svikte.. :) Men sånt händer ofta under en graviditet. Man kan bli glömsk, man kan höra sämre, se sämre. Ja, allt blir sämre... haha

Som ni vet ska vi åka utomland i augusti. Så fort vi fick reda på att vi skulle åka, ca 2 veckor sen, ringde jag min barnmorska. Jag ville veta hur jag skulle ta hand om Loppan i spanien. Men det va som jag trodde, drick mycket vatten, ät i jämna mellanrum, käka inte glass som legat ute länge.. Ja, kan äta typ samma saker där som här hemma. Och sen ska man självklart ha en bra försäkring, ifall det skulle hända ngt där ner. (vilket det INTE kommer).
När jag snackade med henne sa hon även att proven hon tagit på mitt blod va perfekta förutom mitt järnvärde. Det dög fram till v 20 men sen måste jag ta järnpiller. Visste att det skulle bli så. Va hundra på att min lilla kropp inte kunde förse allt som Loppan behöver. Tur att det finns piller för sånt då! :D

Iallafall, vi kommer ju va i spanien när jag går in i vecka 20 så får kanske fixa innan vi åker och sen börja ta det ett tag innan helt enkelt. Kan ju verkligen inte skada, men ska prata med Malin (min barnmorska).



Som jag skrev i fredags (tror jag) så skulle vi fixa till här hemma.. Och det har vi lyckats med. Blev såå nöjd!
Har gjort vid mer i sovrummet än vad ni ser på bilderna nedan, men kan ta ett foto sen igen. Har bland annat köpt superfina bruna gardiner, satt upp två svarta hyllor och satt tavlor, blommor och ljus på. Blev så himla fint...:)

Och uppfarten blev också grymt fint. Så himla mkt finare än vår hemska rabatt.. (som ingen orkade rensa i)

föreföre  efterEfter

&

föreföre  föreföre efterefter

Fint va!? Trivs så bra i detta huset. Speciellt när man får det så fint. :)



NIklas har 2 vänner här idag, så jag håller mig undan så dom får sitt kill-snack.. haha
Dom är och handlar nu, vi ska käka grillade hamburgare.. yuuuummooo. :)

Och nu ska jag kolla på Sex and the City 2... Hoppas den är lika bra som jag tror den är!

Hörs en annan gång. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0