Måndag ...

En vecka kvar tills vi ska på UL! :) såå underbart!


Var ju och fikade med Elin i fredags efter jobb. Det blev lite shopping också. Jag var ju ute efter en klänning och en bikini. Men hittade ingen bikini eller en sådan klänning jag ville ha. Men hittade däremot en annan klänning jag tyckte om. Den är i sånt tyg jag älskar att ha på mig. Mjukt, faller på kroppen och svalt.. Me like! + att jag kan ha den nu, när magen är större, och nästa sommar när magen är väck! haha
 Färgen är så grymt fin. Ser lite annorlunda ut irl.

Vi var inne i nästan alla affärer och hittade som sagt ingen bikini, men ska in på en av mina favorit hemsidor och klicka hem en. :)
För några veckor sen köpte jag en vit tröja inne på Gina Tricot, använde den för första gången förra veckan. Jag älskar den! Så jag köpte en likadan fast i svart i fredags. :)
Här är en bild på den vita, man såg inget på bilden med den svarta.
Underbar att ha på sig.

Vi var på inflyttningsfest i lördags. Det var mycket trevligt. Fick träffa alla mina sköna tjejkompisar. Väldigt många bebisar dessutom. hehe. Blir galen runt söta underbara bebisar. Gick nog runt och höll bebisar nästan hela tiden. Längtar verkligen efter Loppan...
Gick jag inte runt och gosade med Emil, höll jag Melvin och snusade.  Dom är så underbara!



Är i vecka 18 nu. Känns som att man snart är i mål faktiskt. Tiden går snabbare och snabbare. :)

Har införskaffat i lite saker som jag bara måste visa. Världens gulligaste. :)
Jag köpte den här i fredags, den är vit/röd för det passar både flickor och pojkar. Men shit, dom är såå söta. Drunknar när jag ser sånt..
Herregud, kolla. Är den inte underbar?!
Finns ju en chans till att den inte passar när Loppan kommer, men var tvungen till att köpa den. :) Polarn & Pyret!

Vi var på liseberg i helgen med lite vänner. Det regnade verkligen hela dagen. Mina skor blev igenomblöta, jag frös och blev alldeles dyngsur. haha Men, det var kul.
Vi vann lite gosedjur till Loppan och Pappa Niklas köpte vår första lilla söta tröja till underverket!
    haha, ska bli kul att använda sen.

Man tänker inte på sånt, att vår lilla Loppan ska börja gå, börja prata. Tänk första gången h*n säger Mamma.. aaah, herregud. Känns så overkligt. <3

Folk har börjat fråga om vagn m.m. Och ja, jag har ju några favoriter. bland annat Emmaljunga Duo Combi. I det paketet jag kollat på får man både liggvagn och sittvagn. Ja, man får mer men orkar inte skriva upp allt. Till den vagnen får man verkligen allt.. haha Galet! Dom hade en video på deras hemsida om just denna vagnen. + att där finns en lista över allt man får.  
Kan tänka mig att den modellen är väldigt robust och håller länge. Vilket kan behövas. Men man vill ju inte ha en för klumpig så ska iväg och testköra vagnar en dag. Har ju redan gjort det 2 ggr men känner att man inte kan göra det för mkt. Måste bli nöjd, måste komma fram till vad VI vill ha, ingen annan.

Vill ha den i den här färgen isf, tror jag. Men som sagt, inget bestämt än...

Ja, inget annat för min del tror jag, förutom att ultraljudet är på måndag.. (vet att det är andra gången jag skriver det.) Hoppas verkligen vi får reda på könet så jag kan börja piffa till i Loppans rum. Vet att h*n inte kommer flytta in där på ett tag men vill börja fundera över hur jag vill ha de. :D
Och, får vi inte reda på det får vi väl boka in ett nytt besök. Har hört att dom har 3D ultraljud i malmö! :D








Kommentarer
Postat av: Lisa

Tyckte den vagnen var jätte fin. =) härlig blogg förresten!

2010-07-27 @ 07:40:26
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg.

2010-07-28 @ 10:51:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Camilla (Sandras kusin =) )

Hej Sandra! Nu väntar en underbar tid, jag är så avis. Önskar att jag kunde få tillbaka Isacs första nykläckta tid igen=) Ville bara säga att den vagnen är kanon! Så prisvärd!! Jag har den i blå=) Ultraljudet i malmö tycker jag helt klart att du ska göra. Man får CD skiva och videoinspelning som är jätte kul att ha. Vänta inte för länge bara för då är det risk för dålig bild. Hoppas du får en fortsatt bra graviditet. Va rädd om dig. Kram

2010-08-05 @ 09:17:02
URL: http://thebestofisac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0