v18+0



Kolla kolla koooolla! :) 4 månader gravid. haha Känns som att det skulle varit mycket mindre. Tiden går såå fort.

Ja, som ni såg i ett tidigare inlägg. Vi har köpt vagn. :) wiiihoo. Den är så fin. Inte för stor och inte för liten. Smidigt men endå en ordentlig vagn, som inte glider runt i snö och slask. Hjulen är av det lite större slaget så den verkligen kommer fram i alla väder. Eftersom Loppan kommer när det är kaaallt så behövs det. Den har ligginsats OCH liggpåse. Liggpåsen kan även användas sen när Loppan blir lite större och h*n kan sitta upp. Finns nämligen hål i den så man kan få igenom bältet från sittdelen. :D Visst är det grymt smart? Man kan ta av en del av tyget på suffleten så Loppan kan vila skönt på sommaren. Hantaget kan man flytta så man antingen har barnets rygg mot sig eller barnets mage mot sig. Och det kan även justeras upp och ner, fram och tillbak. Den är enkel att fälla ihop och den tar inte mycket plats. (den är lätt, så även jag kan bära den upp och ner ifrån vår bil)
NI undrar säkert vad det blev för någon vagn?
Och det kan ni få reda på en annan gång.(hehe) Men kan ge er lite. Vi tog en svart med oranga detaljer. Dels för att den passar till både pojke och flicka, och dels för att jag gillar stil rena saker. Inget klottrigt för min del inte. :)

Jag vill köpa till ett myggnät och regnskydd. Sen är den komplett. =) Ska även hitta en cool skötväska som även Niklas vågar gå runt med. haha Dom hade jätte många inne i butiken där vi köpte vagnen.

Ja, förutom det tror jag inte att det va så mycket mer... Ska till ikea idag och hämta vår spjälsäng. :D Blir säker något annat kul också, man kommer aldrig tomhänt från Ikea.. :)

♥ Ah, förresten. Har kännt lite aktivitet i magen nu lite mer än en vecka. Men kan inte riktigt placera det. Vet inte om det är Loppan som börjar sparka Mamma.. :) Men det lär det ju vara. Har aldrig kännt detta förr, så jag gissar på att det är min lilla busunge som gör kullerbyttor. :) H*n brås på Mamma! :) Så ja, sparkarna kom i vecka 17. (kan vara bra att ha uppskrivet, så kan jag blicka tillbaka till detta senare.)

UL på måndag :) Klockan 11.30 ska vi dit. Oooh, vi längtar så himla mycket så det är inte sant... Alla andra runt omkring mig är också nyfikna. :) Vilket jag tycker är jätte kul!


♥Sandra + Niklas + Loppan!♥ Älskar er sååå mycket!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0