Le Spain

haha Kommer ni ihåg att jag och ngr vänner åkte till spanien förra året. Till en lägenhet som vi hyrde från mitt jobb???
Vi la till LE till typ allt vi sa.. (tyckte väl att det lät spanskt) haha Le dog, Le bitch, Le food. m.m.

Vi ska iallafall dit i sommar igen!
Wihoooo LEEE SPAAAAIN... underbart..

7 augusti till 14 augusti bär det av. Det ska blil så mysigt. Vill få lite färg på mina bleka kropp.. :) I need it!
Det blir jag + min baby, och kanske kanske två vänner till.. (I hope so)

Jag längtar så...


Förra året, Mil Palmeras, Spanien!




Har förresten en hemlis till.. :D
Meeeen... I´m not gonna tell! haha

Ni får gissa.. (och nej, alla får inte gissa !!!) :P



See ya, wouldnt wanna be yaaa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0