.candY.

Gick hem från jobb igår med världens grymaste huvudvärk. Den blev bara värre och värre. Gjorde till och med ont att blunda igår när jag gick och la mig.. Haha helt sjukt. Har fortfarande känningar,. Jag som hade hoppats på att det skulle vara över till idag. But no!



Förra veckan: Gjorde jag det jag älskar mest här i livet.. (överdrivet men endå) Var på cs och väntade på min sambo, gick förbi lite affärer och kände mig tvungn till att gå in.. :P


Den är mörkgrön, du vet sån mossgrön. Stickad. jätte skön att ha på sig. Gina Tricot kommer denna ifrån


Hoppas ni inte har missat alla ränder denna våren. Hittade denna på Vero Moda. Dom hade massor.


Svart läder från Vero Moda. Silver & pärlor från Gina Tricot!

Har ju som sagt fått en walk in closet, som vi fortfarande håller på med. Ska tapetsera, måla och sätta upp en spegel sen är vi klara.. wiihooo... Vill bara visa er en sak som jag har i garderoben, den är perfekt för att förvara smycken i. (älskar min nya garderob, bara så ni vet)


Inköpt på IKEA, precis som resten av garderoben. En sjukt smart lösning på all smyckeförvaring. BUY ONE!

Ska sätta mig vid tvn nu för lite frukost. Uppdaterar kanske lite mer sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0