damn.damn.daaamn

Ja, som dom flesta vet så har jag och sambon flyttat till hus.

Har varken kök eller internet. Kartonger ÖVERALLT...
Ja, börjar bli smått crazy.

Jag vill ju uppdatera här med bilder och massor av skoj, but noo. Har köpt fin fina kläder, och det kan jag inte heller lägga upp. Min SJUKT heta garderob är typ klar, det vill jag ju också visa. :S är så stolt över den. haha. Blev dock mindre plats än vad jag trodde det skulle bli. Man märker verkligen att man har levt efter plats innan.. Alltså den garderoben jag hade innan var såå liten, men där fick man endå plats med NÄSTAN det mesta. Och nu när man har större plats får man inte heller plats. (pssst, tur man har en garderob där uppe också)

Nej, jag ska fan få upp lite bilder till helgen. (om det så är det sista jag gör?)

Vi hörs sen .. :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0