För ca 3 veckor sen..

tror jag iallafall...



Yes, där stod det e vägg innan. Men min flitiga sambo rev ner den redan andra dagen.. Duktigt!
Orkar inte lägga upp fler bilder förräns det är klart.. Men här fick ni en liten försmak iallafall.. :)

Ni kommer ÄLSKA efter bilderna sen. Ja, ni får självklart se före OCH efter bilderna. Snäll som jag är!

Vad händer idag?

Jag ska snart hoppa in i duschen och fixa till mig lite. Sen ska jag skutta till center syd. Ska möta sambon där lite efter halv fyra. Vi ska bland annat in på bauhaus och handla takskivor, klinkers, golvvärme-shit(?) m.m.

Kanske hinner med en affär innan han kommer.. hehehe

Imorgon ska jag och sambon till ett par vänner. Varav en av dom är GALEN i melodifestivalen, så vi kommer bli tvingade att glo på den. haha buuuuuh. Men men, (därför ska vi även till systemet idag)  blir säkert skit kul endå.. :P

Vi hörs. Blir kanske fler uppdateringar idag, har nämligen fått internet att funka.. wiihoooo...

Puss och hej...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0