wihOOO

Tack Adeline som fixade min design. Nu ser den normal ut igen :D


fredag ska jag och B2 till Fields...  =)

Ett shoppingcentrum i Danmark för er som missat det!

Ska bli såå mysigt. Bara vi två i ett paradis.. haha Kommer bli skit kul, och JA maaassor av bilder kommer tas. :D

Lördag ska jag träffa Elin för lite shopping/fika på Nova. Det ska också bli kul. Ännu mer shopping, som om jag behöver det.. haha

Min sambo ska på träningsläger i helgen, så jag kommer va alldeles alone i det stora huset.. Eller ja, B2 skulle antagligen sova där mellan fredag och lördag. Och jag har ju en vakthund.. (Akilles) haha

Nej, nu ska jag käka lite mat, relaxa, och sen åter till jobbandet...

Hörs sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0