yaay...

Ska förhoppningsvis få hjälp med bloggen nu! Det är ju sjukt kul att designen inte funkar som den ska. :( Men som sagt, ska förhoppningsvis få det fixar inom kort.
Då blir ju alla glada.. haha

B2 kommer på besök snart. Kaffe och massor av snacka. (inget förändras)


Lite saker ni inte visste om mig (vissa av er iallafall):
1. Jag är mörkrädd
2. Jag kan inte vända huvudet för mycket åt sidorna för det känns som att senorna kommer gå sönder. (I know, weird) Kan inte förklara. haha
3. Vill ha allt i ojämt antal. tex: Isbitar? Ja tack, 3 st. Det var dock värre innan. Tänker inte på det lika mycket som innan.
4. Blir SKIT sur av ljudet när någon tuggar. Även om munnen är stängd. Och ja, man här igenom.
5. Blir förbannad när jag inte får som jag vill.
6. Spenderar alldeles för mycket pengar på kläder/skor.
7. Har dåligt självförtroende, gillar oftast inte vad jag ser i spegeln.
8. Är sjukligt envis.
9. Är väldigt långsint.
10. Har glasögon. Borde använda dom oftare, eller ja, borde använda dom överhuvudtaget. Änvänder dom kanske 3 ggr per år. :(
11. Älskar att fotografera. (fick därför en kamera av min sambo i julklapp. Bless him! ♥)
12. Känner att dom flesta vännerna glider ifrån en. Men det finns många kvar. :)
13. Kan vakna på väääldigt fel sida på morgonen. Kan ha varit på ett underbart humör dagen innan, och utan någon förklaring eller orsak va hemsk dagen efter.  Då går det tyvärr ut över de bästa. :S
14. Tar sällan till mig komplimanger. (aldrig)
15. Slutade röka, men började igen pga mitt jobb. Röker dock ENDAST på jobb. (kanske en utanför jobba)

Jepp.. det kommer säkert mer. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0