Diva.is.female.version.of.a.hustler...

haha OK???
"beyonce"

Är ledig en hel vecka nu. Så underbart.. Men tro mig, jag har saker jag ska göra. Jag måste fixa här hemma, packa upp lådor, tvätta m.m. Sen ska jag träffa lite vänner, pumpa upp inför helgen (LADY GAGA 8 MAJ). Sova länge hade jag också tänkt göra. Har sett fram imot det jätte länge nu. Men det brukar ju alltid va så att man vaknar tidigt av sig själv när man väl kan sova länge. Sckuuuumt...

Har börjat med mina smoothies igen. :) dom e goooda. Idag gjorde jag en med banan och hallom. MUMMA!
Borde va bättre att stoppa i sig än chocklad.???!!!! ;)
Och blev sugen på en till nu bara för det! haha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0