Black and white!

Älskar svart och vita foto. Blir en helt annan känsla med svart/vitt...

Försökte ta en bild på mig idag, men vill inte fastna helt enkelt. Så jag tog en av de bästa av de sämsta (eller ngt?) och gjorde det svart/vitt... haha Försöka duger.



Varför är det olika varje dag? Ibland blir man het på foto (haha) och ibland blir man hemsk. HUUUUUUR? Man ser ju likadan ut?! Eller?

Om en timme ska jag och Akilles vandra ner till veterinären. Det är jätte nära oss så det är super bra. Har fått höra att det är jätte många som vill komma till just den här veterinären men att dom inte får typ.. haha
Niklas ska möta oss där. Vi får se om Akilles är mer medgörlig den här gången, inte för att jag tror det.. Men men.

Efter att vi röntgat lillens höfter ska vi åka vidare och fixa en annan sak. (I´m not gonna tell) Och sen är det hemåt igen. Får stanna och köpa något att käka eftersom vi inte kommer hinna göra ngt hemma.. Är igentligen imot köpemat, men någon gång då och då skadar kanske inte. Fattar inte hur folk kan käka det var och varannan dag. Det ska vara hemlagat, punkt slut!

Vädret har varit skit konstigt idag, regn, sol, regn, mörka moln, vita moln, sol, regn.. Bestäm dig för fään.

Vi fick hem vår bärsele till Loppan igår. Det är en babybjörn.. (kritstrecksrandig. Niklas fick välja färg.. haha) Och den kan användas för bebisar mellan 3.5-11kg. Inte för att jag kommer gå runt och konka på en 11kg bebis i en bärsele.. Men det är bra att veta iaf.. haha Och när Loppan kan hålla upp sitt eget huvud kan man vända på honom så han kan titta framåt ist. Perfa! Kostade endast 799kr. Billigt och bra. Hittade ju en sida där dom sålde dom billigare.

Ja, det är vad jag har att säga för tillfället.
Är sjukt trött och inte alls sugen på att gå utanför huset, men måste helt enkelt.. :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0