böö bööbööö

Skulle igentligen träffa B2 idag men det blev ännu en gång ändrade planer. Får försöka hitta en annan dag helt enkelt!

Imorgon är det Ullared igen. Jag och Elin skulle ju ta en liten tripp.. Men igår så träffade vi Niklas syster och hon frågade om det fanns plats i bilen, och det är klart! Har ju en stor bil och jag tror inte att jag och Elin kommer fylla den själva.. :)
Så vi blir tre st imorgon ist. Vilket jag bara tycker är kul. The more the merrier!

Elins buss kommer runt 7.10 snåret och sen kör vi vidare för att plocka upp Jessica i hbg. Sen är det raka spåret upp till Gekås..
Finns en kamera på gekås som man kan kolla på genom deras hemsida. Kameran sitter precis vid entren så man kan se hur mkt folk där är. Och hela veckan har det varit helt tomt. haha Så nice! Inget knuffande och jobbiga människor som stannar mitt i gången. Förra gången vi var där var det ju hemskt. Trodde jag skulle hoppa på och mörda alla som gick runt och puttade och tryckte och ställde sina fula vagnar mitt i gången så man inte kunde komma fram.. haha GRRR, don´t mess with a pregnant woman!

Får ta en ledig och lugn dag idag antar jag. Kan vila upp inför imorgon. Känner mig iofs redan rastlös och på gränsen till irriterad så borde kanske hitta på ngt. Men vet dock inte vad eller rättare sagt känner ju igentligen inte för något speciellt idag..
Niklas har träning, så han kommer hem vid 17 och sen sticker han igen vid 18.30.
Har ett brev som borde postas och jag borde nog handla hem lite lätta saker att äta imorgonbitti så får kanske gå och handla. (????) Hatar att äta tidigt på morgonen så tänkte köpa ngn drickyoghurt som jag kan dricka på vägen upp.

Vi får seee !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0