Christmas time!



Är ni som jag?
Längtar ni tills adventsljusstakarna ska upp? Eller ljusslingorna runt huset?
Eller när ni ska hämta och klä julgranen i fina kulor, fina ljusslingor? Eller helt enkelt doften av jul?

När första flingorna ska falla ner från den vita himlen? När det helt enkelt skriker JUL vart du än går!
 
I år blir det, rött, svart och guldigt i vårt trä. För vi SKA ha en julgran det här året. Och även om vi inte ska fira jul i vårt hus så ska jag lägga alla julklappar vi köpt under vår gran.


         


Det ska pyntas med stakar, små tomtar, mysiga ljus.

Shit vad jag längtar. Bara känslan får mig till att bli helt galen. Älskar stämmningen, speciellt på julafton när man får träffa alla sina nära och kära.

I år ska vi först hem till mina föräldrar och fira framför Kalle Anka, och förhoppningsvis äta lite god julmat med dom. Eftersom vi är två nu så får man dela upp julfirandet. Detta året är det först hos min släkt. Och nästa år tvärtom.



Efter att vi myst lite med min familj ska vi vidare till Niklas familj för ännu mer mys.
Förra året var vi nämligen hos Niklas familj först och sen på kvällen firade vi med min släkt. Det gäller att ge och ta helt enkelt. Och eftersom det blir vartannat år går det super bra. Alla får som dom vill!

Hur ska ni fira jul och vad önskar ni er i julklapp?




Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag bara lääängtar till när vi "får" ta upp kartongerna från källaren så jag kan kasta mig över vad som ska plockas fram och inte! hihi

2010-11-09 @ 21:32:11
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0