En dag som denna...

Vaknade runt 11.05 idag pga att jag var kissig. Jävla skit rent ut sagt! Jag som sov så bra. Men ja, det var väl tid att gå upp.

Jag skulle igentligen träffa B2 idag. Men kom på att vi kunde träffas imorgon ist så jag kommer ut ifrån huset. Det behövs! Så imorgon efter hennes jobb ska vi ses för en fika på nova. Mysigt!


Idag blir det ist att vi åker upp till hbg för att träffa Niklas syster och hennes sambo. (Jessica & Jonte) Dom ska förresten också ha bebis. 1 månad före oss. Så 2 december tror jag det är beräknat till. (fast jag gissar på 5 december). Vi ska träffas på Väla för mat och sen kanske lite fönstershopping. Blir inte så ofta att vi träffas dom så detta infallet var nog smart. Niklas kan också ibland.. :P

Spanien augusti 2009...
Vad jag längtar tillbaka. Det var så mysigt. Kollade igenom alla bilder igår och kommer verkligen ihåg hur kul det va. På stranden, i lägenheten och vid alla middagar vi hade. J&J var 2 av de 4 kompisar vi åkte med... Så bruna och fina vi var. Och smala, ser du Jessica? haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0