Helgen som gått.

I fredags gjorde vi ingenting. Jag kommer iallafall inte ihåg vad  vi gjorde. Shit, va störigt. Kommer verkligen inte ihåg vad vi gjorde. hmm, får fundera på den..

I lördags, Niklas släkt var här och firade. Mycket trevligt!
På kvällen blev det som ni redan vet, julpyntning. Lite iallafall. Och det blev även fotboll och mys i soffan.

Igår, (söndag) var min familj på besök. Inte hela men min mamma, pappa, syster, hennes sambo och son och min lillebror. Firade Niklas ännu en gång.
Sen vid 16.30 åkte jag, Niklas, mamma och pappa in till Lund för julskyltning. Det var ju faktiskt första advent igår. Får nog säga att det inte var lika mysigt som dom andra åren, det var fint på smågatorna men på mårtenstorget var det rätt tomt. Men men.
Efter en lite promenad körde jag och Niklas och köpte pizza. (ibland går det an) Vi tog med dom hem till NIklas föräldrar och åt där. Sen blev det glögg och lussebullar. ÄLSKAR lussebullar, kan äta hur många som helst. Blev dock ingen glögg för min del. Alkohol rekomenderas ej vid graviditet. :P
När vi sen kom hem kollade vi på en film, sen fick Niklas gå och lägga sig med tanke på att han skulle upp och jobba idag.
Jag gick och la mig vid 00.00 tror jag. Sent för mig. Det var kanske därför jag sov till 11 idag.. :S

Hur var er helg? Tell me!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0