I want. I need. I gotta have!

För ett tag sen fick jag hem en katalog från H&M och jag dör lite varje gång jag kollar i den.
H&M blir helt enkelt bättre och bättre. Blir förvånad varje gång jag får hem kataloger från dom. Deras klänningar som dom har för tillfället är bara så sjukt snygga.

Det är pissigt att jag inte kan använda någon av dom på nyår. Ok, kan kan jag kanske, men frågan är om jag pallar göra vid mig till tusen om jag precis fått bebis. (svar NEJ)

Så oavsett om magen är mindre på nyår eller inte så kommer det helt enkelt inte bli av. Men det betyder inte att man inte kan klicka hem lite fina klänningar som man kan ha i framtiden. :D Riiiiiiiight?



(Vissa av dom finns självklart i fler färger. Och där finns fler klänningar, detta är bara några av dom.)

Jag SKA iaf ha några av dom. Det bästa med h&m är att det inte kostar så mkt. Priserna på dom här ligger mellan 299-349 kr. Så man kan klicka hem fler än en. :D




Kommentarer
Postat av: nathalie

tack :) vi får väl se om man kan gå i dom, haha.

2010-11-16 @ 10:26:32
URL: http://nathalieolsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0