inget

Nej, nog med internet surfande. Måste vara klar till 16.45 (ca) för då kommer Niklas hem från jobb. Och vi ska köra till hbg direkt. Och med tanke på att jag drar ut på ALLES.. Så får jag börja så smått nu. Fastnar alltid vid ngt annat eller så fastnar jag i garderoben med tanke på att INGET PASSAR FÖR TILLFÄLLET... Har så himla mkt kläder jag vill använda men kan inte pga en "liten" mage som putar ut.. (hmmm) :)

Kan ju säga som så, vill ni ha inspiration till vad ni ska sätta på er för kläder om dagarna, BLI GRAVID! Har aldrig älskat mina kläder som jag gör nu.. haha Kommer på tusen olika ihopsättningar. Det är inte klokt. Men ja, det är väl för att jag inte kan ha dom just nu. Blir kanske en annan sak sen endå.

"Jag har inget i min garderob. Jag äger INGA snygga kläder och jag har INGET att ta på mig!"
Känner ni igen er tjejer? För det gör jag!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag känner igen mig! ;)

2010-11-09 @ 14:44:04
URL: http://[email protected]
Postat av: Lindséy

Ja okej :) vi tog också reda på könet innan :) kunde inte hålla mig, hehe

2010-11-09 @ 16:15:34
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0