Linslusarna no1.

              

ha ha
Man ser en liten skillnad på de första fotona och det sista. Vi hade nog druckit en del innan det sista fotot togs.. haha Det är så kul och se sig själv när man fått liiiite för mycket i sig..
Detta är en av många kvällar då vi hade tjej-kväll och gick ut och dansade. :) om jag inte minns fel så är det i januari (2010)

Det är iaf Jag och B2. Jag har en del foto på oss här på datorn. Vi är små linslusar när vi druckit. Eller ja, när vi träffas överhuvudtaget skulle jag kanske skrivit.
Ja, som ni kanske fattar är jag B1, vet igentligen inte var vi fick våra smeknamn ifrån. Kan ha att göra med att båda heter Sandra eller så är det för att vi är osärbara.
Oavsett tycker jag det är kul. Jag fick ju äran att heta B1 pga min ålder.. hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0