Morning from HELL

Ja, det är precis som rubriken berättar...
Har inte vaknat på det här sättet på flera år.

Det finns två hemska sätt att vakna på, det ena är när man skriker i sömnen och vaknar helt kallsvettig och helt förstörd pga mardrömmen du precis hade.
Och det andra sättet är när man vaknar av att man gråter. (vilket är mitt fall idag) Jag hade en mardröm och vaknade av att jag stortjöt. Och jag kunde verkligen inte sluta. Hade dessutom en jävla huvudvärk.

Jag började drömma mer när jag blev gravid. Och det blir inte bättre. Jag vill att det slutar nu för det är verkligen hemskt. Jag kan inte räkna på mina fingrar hur många ggr som jag vaknat helt förstörd. Dock var detta första gången jag gråtit.
Och nej, jag vill inte prata om drömmarna. Och nej, jag vet att dom inte är sanna. Men det gör dom inte mindre hemska.. :(

Uh, vända mig mot Niklas sida men han jobbade ju. Så nej, som vanligt fanns där ingen som kunde trösta mig. Det skumma är att jag aldrig drömmer hemska drömmar när han sover bredvid mig. Känner mig väl trygg då..



Varför kan jag inte drömma om rosa enhörningar, chocklad-fontäner eller hundvalpar???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0