Någon som har gjort en ögonfransförlängning?

Ah, det blir såå snyggt. Och det bästa e att det ser naturligt ut. Man måste inte gå runt med klumpiga fransar på ögonlockan (dvs lös ögonfransar.)

 

Har funderat på även detta.

Finns det någon bra salong i Lund/malmö som gör det?

Har du gjort det någon gång?
Blev du isf nöjd med det?

◊ Ögonfransarna som klistras dit åker inte av förrän dina egna åker av. Alltså runt 4-5 veckor. Men det kostar runt 1500-2000 att göra det, så jag får hoppas att det är värt det.




Kommentarer
Postat av: LillaMy

Du kanske redan hunnit göra förlängningen? Men jag har gjort det en gång iaf. Jag var relativt nöjd.. Men nackdelen tyckte jag var att fransarna kändes tjocka/hårda och dom böjde sig inte rikgit så när man kramades stack dom mig i ögat :/

Men annars var det snyggt ;)

2010-11-15 @ 19:46:56
URL: http://snowies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0