Nyår?

Hur ska ni fira ert nyår? Berätta gärna.

Förra året firade vi med NIklas syster, hennes sambo och deras två vänner.

Vi gjorde vars en drink. (parvis)
Och det var jätte kul.

Drink 1


Drink 2


Drink 3


Drinkar är helt klart underskattade. Borde göras fler drinkar på fester. Man ser ju oftast folk med vin, öl eller cider i handen. Why?
Visst det tar lite längre tid att skaka ihop en drink men det är sååå värt det i slutändan. (om den blir god vill säga)

Men ja, detta nyår blir det inget drickande för min del. Kan iofs göra lite alkoholfria drinkar.
Hoppas på att jag fortfarande är gravid på nyår nämligen.

Vi ska fira nyår hos mamma och pappa. Dom ska ha fest. För släktingar och grannar. Ett silver/glitter party. Så får försöka hitta ngn rolig glittrig slips till Niklas. haha Och jag får försöka hitta en svart påse och linda in mig med silvertejp eller något. För är jag gravid kommer magen INTE va liten. :P
Nej, skämt o sido. Har ju en del kläder i garderoben som borde funka även om magen är kvar. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0