Planerna.

Idag har jag flängt runt lite här och där. Kan inte berätta för jag vet att Niklas sneglar in här lite då och då.
Som ni ser i mitt första (tidiga, tidsinställt får vi kanske tillägga) inlägg idag så fyller min sambo Niklas år idag.
Så det har fixats lite idag. :)

På torsdag ska jag träffa Elin, det blev bestämt idag faktiskt. Alltid skönt att komma ut ur huset en sväng. Och fikor säger jag inte nej till..

På fredag ska jag till min BM, blev inbokat igår. Hon ska göra lite tester på mig, ang. trycket över bröstet. Hon hade pratat med deras läkare och han ville kolla upp lite saker. Därav mitt andra besök på måndag, hos BM fast inte med BM, utan en läkare.

På lördag, ska vi (jag&Niklas) träffa Lina och Fredde. Antar att fredde också kommer vara där och assistera. Vi ska nämligen ta foto. : ) På mig, Niklas och lilla magen. (Loppan) Det ska bli kul. Jag har blivit fotad av Lina ett par gånger innan som ni kanske redan vet.

På kvällen på lördag, ska Niklas ha fest. Oh, ska bli kul att se hur jag klarar av det. Får sova på dagen. Fast ska bli kul att träffa folket som kommer igen. Kommer ju en del av mina vänner också. : )

Söndag, då är det glögg-kväll hos min syster i kävlinge. Eller ja, kväll och kväll, blev rätt tidigt de här året. Redan kl.14.00 ska vi vara där. Glögg, lussebullar och pepparkakor. (jag äter dock inte pepparkakor)
Ska bli kul att se hur levande Niklas är på söndag. (hehe)

Hmmm, ja, tror det var allt. Har en dag ledig denna vecka, och det är imorgon. Ska iofs inte upp jätte tidigt någon av dagarna men har inget inplanerat på hela dagen...


Sliten Sandra. Men det får man vara när man är gravid? haha Nej, skojade. DET FÅR MAN INTE...
Har haft bakåtslick två dagar i rad nu, och det är super skönt att slippa allt hår i ansiktet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0