Snabbt och smärtfritt

Tja
Orkar inget större inlägg idag. Ända anledningen till att jag överhuvudtaget satte igång datorn var för att betala räkningar. JOY!

Så tänkte dra till med ett snabbt inlägg.

Har inte gjort ett skit idag. Och jag bryr mig faktiskt inte. Och ja, som ni antagligen kan märka är jag inte på jätte bra humör idag. Men det kan snabbt ändras.
Vi ska ha hemmalagada hamburgare idag, så sjukt gott. Hemmalagat är godast!

Imorgon ska vi på ul, fast innan det ska jag till min bm för ett vanligt rutinbesök. Ultraljudet är vid 15.30 och det ska bli super kul. :) Vi får reda på lite mer om vår lilla Loppan. Hans vikt och lite mer exakt vikt till förlossningen. Men det kan man verkligen inte lita på. Har hört flertals historier om att dom tagit fel på bebisens vikt. Men ja, det ska bli kul att se vad dom kommer fram till..

Jag ska träffa min syster i veckan också. Vi ska baka. Jepp, ni hörde rätt.. BAKA! Är igentligen ingen bakar-människa men någon gång går an..

I helgen ska vi ha huset fullt varje dag inprincip. På lördag kommer Niklas släkt och på söndag kommer min släkt. Niklas fyller nämligen år nästa vecka. Och för vissa av alla som kommer (mer än hälften) är det första gången dom får se vårt hus. Vilket är kul. För vi är så stolta över det. Vi trivs så bra!

Förutom det är det nog inget inbokat i veckan, fast ja, det räcker. Ni ska se min kalender i telefonen, den är fullproppad med planer. Men det är rätt kul.

Förresten, på onsdag är det 1 månad kvar till Julafton! Tänk va snabbt tiden går.
Då är det alltså bara snart 1 månad kvar till vår loppan har sin bf dag. :)

1 januari!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0