Tips.hemligheter.planer.

Vaknade sent som ni kanske såg i förra inlägget. Lite ångest, men sen o andra sidan kan det kvitta med tanke på att jag inte hade något planerat idag.

Jag skulle börja se Greys anatomy vid klockan 13.40 (på kanal5) som jag brukar göra när jag har tid, då det ringde på dörren.
Och utanför stod det två systrar och en barnvagn. Dom frågade om jag kunde bjuda på te.. haha
Helt oväntat men kul.
Vi satte oss i soffan, och snackade bebis-snack. Fick massor av tips. Tips får man aldrig för mycket av. Väldigt användbara tips dessutom. Skrev upp allt.
Min syster som bor i sthlm (som åker hem idag) skulle kolla efter lite saker i vår huvudstad. Bland annat en bröstpump som jag inte har lyckats hitta här nere. Hon visste vilken den var, efterom hon själv har använt den.
Både mina systrar har ju varit gravida. En för ca 5 år sen och en för ca 6 mån sen. Så ja, dom kan berätta en hel del. Goodie goodie!

Om ca en timme ska jag kanske köra in till Malmö, för att hämta Niklas. Beror på om killen som ska kolla på bilen köper den. Ja, Niklas la ut en annons på hans bil igår, och efter ca 1 timme ringde det non-stop. Så, vill inte killen som ska kolla på den nu om en timme ha den så finns det fler som vill... No worries! Vi blir lätt av med den. Någon annans skit är någon annans skatt... Eller är det så man säger? haha

Idag har jag inte gjort något. Känns både bra och dåligt. Vet att imorgon blir en fullbokad dag.
Vi ska först till veterinären med Akilles, klockan 15.00. Han ska röntgas. Man röntgar hundars höfter efter ca ett och ett halvt år. Så det är dags nu.
Sen innan klockan 18.00 ska vi . Nja, inte säker på att jag får berätta så väntar med det tills det är gjort.  (hehe)
Och Niklas börjar sin träning klockan 19.00, så vi får skynda oss. Men träningen ligger på vägen hem, så det är nog lungt.

På torsdag ska jag kanske hem till en kompis. Ännu mer bebis-snack..
Vet att bebis-snack är skit tråkigt för er som inte väntar barn eller er som inte vill ha barn för tillfället. Men ni kommer tänka annorlunda när ni själv är i sitsen. I promise. Det ändras snabbt... You´ll see!

Borde igentligen göra vid mig om jag nu ska hämta Niklas. men det får bli en snabbis uppfräschare sen.. haha Orkar inte göra vid mig helt bara för att jag ska köra bil. :)
Måst iofs inom affären och handla mat. Har inte allt hemma. Idag ska vi käka Pasta Carbonara. (Niklas önskemål) Igår blev det hemmagjorda hamburgare. Såååå goott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0