4 Oktober

Det har verkligen blivit höst snabbt. Fast så brukar det va. Årstiderna kommer så snabbt. Man hinner inte med. Och snart är det vinter. :) Längtar till snön. Men det gör jag iofs varje höst, och sen när snön väl kommer och har legat 3 dagar vill jag ha sommar. :)

Vilken är din favorit årstid?

Jag är klar med målningen inne i Loppans rum.. Ah, underbart. Och det blev super fint. Har ställt in alla hans saker också. Ska ta foto i veckan så ni kan se. Är så himla nöjd! Nu ska det bara piffas till med alla hans nya fina saker.
Hans säng ska upp, den ska bäddas mysigt med nytt täcke, påslakan, spjällskydd m.m..
Tavlor ska upp, lampor ska upp.
Jag ska hitta en förvaringslåda också. Så man kan lägga ner alla gosidjur och leksaker i.
Hans fina självlysande stjärnor ska upp, stickers med olika motiv.
Mattan ska läggas ut..
Gardiner ska upp..
Hyllor på väggarna för alla hans Disney filmer.

Ja, MASSOR ska göras. Och det ska bli så himla kul. ♥

Ska bara göra vid det andra rummet först, sen ska jag sätta igång med Loppans. :)
I det andra rummet ska det målas (har redan satt igång med det), jag ska bestämma hur alla möbler ska stå. Dvs, skrivbord med våra datorer, en bokhylla med mappar/pärmar och en säng. Så det ska alltså bli ett dator/gästrum. Vi ska även handla inredningssaker.. Gardiner, överkast m.m.. Ni får se före och efter bilder sen..

Så ja, jag har att göra.

I det stora rummet här uppe ska det också målas. Men Mamma och Pappa erbjöd sig att komma och hjälpa till med det. Och det är tur för det rummet är inte litet.. :( Så isf blir vi minst 4 st. Och där har vi också bestämt oss för en färg. Niklas fastnade för en grönaktig färg.

Idag kom vår spegel. Den är uppsatt och den är stoooor. haha Så himla skönt med spegel igen. Har saknat det. Nu ska den användas flitigt.. :)

Jag har precis satt igång en andra tvätt... Flitig I Know!

Nu ska jag ut med Akilles, sen ska jag måla... (igen)

         








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0