Ännu mer

Av det goda!

  


Jag hittade skorna jag har snackat om i ett tidigare inlägg... Jag skulle ju välja mellan nr2 och nr3.. Det blev nr3! :) Dom har nämligen inte nr2 inne.. haha Så ja, enkelt val. Jag hade ju kunnat beställa nr2 men kände att dom här va snygga och sköna när jag testade dom.. Är super nöjd. Dom är verkligen jätte enkla att gå i dessutom.. Så har du problem med att gå i högklackat så kör på kilklack... ;) Dom här kommer förresten ifrån Scorett!



Jag köpte även den här tröjan på Gina Tricot. Har faktiskt haft med den här i bloggen innan, och tyckte den såg mysig ut.. Den finns i rätt många färger. Så det är bara till att välja. :)

  

Inne på Gina hittade jag även denna söta blus, med fina detaljer.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0