Lite smått och gott-bebbe!

Nu när resten av ovanvåningen är färdigmålad, och alla möbler står på sin plats, kan man ta lite foto i Loppans rum.. :)

Har ju satt ihop hans lilla spjällsäng och har även fixat med lite förvaring..


Har som sagt inte bäddat än. Vill vänta lite med det..
Han ska ju inte ens sova i den här till en början. Min mamma ska ju fixa en annan sak. En liten korgsäng som alla hennes barnbarn har sovit i. Hon ska inreda den så den blir super mysig, och den ska stå på plats när vi kommer hem från BB..
Så himla gulligt!



Har ju redan nu massor av gosidjur och leksaker. Och dom måste ju läggas någonstanns. :)

Niklas såg en garderob på IKEA när vi var där i söndags som han vill att vi ska köpa. Den är jätte söt och jag ska mäta och ha mig för att se om den får plats där jag vill ha den. Rummet är ju rätt stort men det är en snevägg vilket gör det lite dåligt att inreda.. Men vi ska nog få ihop det.

Så här ser den ut:


Måste ju ha någonstanns att lägga alla Loppans kläder, för jag vet inte riktigt hur jag vill ha den. Har lagt ner alla kläderna i vår garderob men är inte säker på hur jag ska göra som sagt.


Hmm, och detta är inte allt. Har ju andra lådor jag kan lägga i men gillar att ha allt på samma plats. Iaf allt som hör ihop.. Ja, vi får se helt enkelt.


Köpte för några veckor sen bokstäver till Loppans dörr. ♥


Nästa sak på listan är skötbädden, den ska sättas ihop och sättas på plats i tvättstugan. Nära till vatten och många lådor som man kan fylla med skötsaker.

Sen ska skötväskan också fixas. Niklas vill välja och visst, det ska han få göra. Fast jag säger nog till om den är för ful. :P Eller som han sa, enda gången jag får säga något är om den är för liten. haha


Lotti, du skrev att jag skulle köpa en annan nässug, var hittar jag den du skrev om? :)
(tack för rådet)





Kommentarer
Postat av: Lotti

Hans rum kommer bli finfint! :)

Den finns på Jättekul tex, ligger runt hundringen! Mycket mycket bra grej det där! Kan tyckas vara lite sådär eftersom man ska suga i ena änden men det är inte så farligt som det låter ;)

2010-10-27 @ 15:37:23
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0