Om man kanske skulle...

Ta en sväng inom en optiker en dag. Både jag och Niklas borde kolla ögonen. Jag har dock redan glasses men använder dom aldrig. hehe Dum flicka.
Men ett par nya glasögon är ju inte fel.
Säger som jag sa när jag köpte dom andra, är dom snygga använder jag kanske dom oftare.... (not)
Dom glasögonen jag äger nu är det absolut inget fel på, tvärtom, dom är ursnygga. Men är ingen glasögonmänniska.. Eller jo, jag är ju det igentligen med tanke på att jag behöver dom, men trivs inte i glasögon, känner mig jätte nördig.. haha




Får ta tag i det helt enkelt. Är det så att mina ögon inte försämrats så behöver jag ju inte köpa nya, men man vet aldrig. Med åldern har dom kanske blivit värre.. Skulle inte förvåna mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0