På hugget

Ja, det är vad jag är nu.. PÅ HUGGET! Nu ska målningen i Loppans rum bli klart.. aaah, bli så galen och trött på skiten (att måla)

PLAN:

Måla klart Loppans rum. Sen börja på det andra rummet. (gästrummet/datarummet) (som ligger bredvid Loppans) Och det rummet ska vara klart till den 16 oktober. För då ska vi till ullared med mamma och pappa. Och där ska jag handla massor av fina saker så jag kan inreda... Det kommer bli super fint! Efter att jag fixat gästrummet ska jag börja piffa och pyssla med Loppans rum (♥). Frågan är om jag kommer kunna hålla mig tills dess.. (don´t think so) Har ju redan en massa saker till hans rum. :) Och dom är såå söta..


Vill berätta mer om mötet igår, men känner att det är lite personligt + att jag har MASSOR AV HEMLIGHETER.. :) Så det får ni vänta på..  Den som väntar på ngt gott väntar aldrig (läs alltid) för länge...

Oktober är en fullbokad månad. :) Vi har en enda helg som vi inte har ngt inbokat på.. Men den ska jag boka in snart. Har lite planer. Men vi får se.
Vi ska bland annat till Ullared (som jag tjatar), 25-års fest (woohooo) och vi ska på KALKONMIDDAG...(älskar)

Nu ska jag dricka upp min varma chocklad sen ska jag måla. NU JÄVLAR säger jag bara. Ska maskera in kanterna uppe i taket sen ska jag kötta på med färg. Nu måste jag bli klar, så jag kan lägga ner ångesten...

Efter målningen ska jag gå på maten. Jag ska testa på ett nytt recept idag.. Saffranspasta med kyckling! Mmmmhmmmhmmm.. Sjukt gott. Har ätit det ute på restaurang en gång och det var underbart. Sen tror jag att vi ska hälsa på mamma och pappa en sväng. :)

Ah, just det... Var i kävlinge idag och hämtade ritningar på huset. :D ho ho ho Men berättar inte varför! :P

Hörs kanske sen..


Varm chocklad is the shit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0