På lördag smäller det....

OOOOOH, KALKONMIDDAG!

Jag räknar dagarna till på lördag. Jag fullkomligt älskar kalkonmiddag. Speciellt vår släkts. BARA perfekt vitt kött, och suuuuuper god sås och potatis i massor. Brukar göra baby-style och mosa potatisen i såsen. YUMMO!

Jag ska tänja ut min magsäck så mycket som möjligt till på lördag så jag kan äta skit mycket!

Dreglar bara jag tänker på det...



      
 

Och om 8 veckor och 2 dagar är det JULAFTON! Då blir det ännu mer god mat. Prinskorvar, köttbullar, risgrynsgröt. aaaah! LOVELY!

Och sen NYÅR, frågan är bara vad man ska göra.. Det beror helt på kan jag ju meddela. Vi kan verkligen inte bestämma ngt i förväg. Har ju ingen aning hur vår lilla familj ser ut då. Har kanske utökat. haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0