Planer framöver..

Idag (som jag skrev igår) hade vi planer på att göra rätt mkt. Men vi kom fram till (rätt snabbt) att vi inte kommer hinna med allt.
Så vi får dela upp det helt enkelt.

Vi ska iväg och kolla bil. Niklas har hittat en han gillar. Och eftersom han ska köra den (oftast) så får väl jag gå med på det. (haha) Nej, men den är fin och jag tycker också om den. Jag kommer ju också få köra den ngn gång. Den sprillans nya Nissan Qashqai som vi fick i februari får bli vår familjebil. Den är stor och det får plats mycket i den. Som tex. bilbarnstol, barnvagn m.m. Så den kommer vi använda när hela familjen ska någonstanns. 
Men även den nya bilen kommer får plats med bilbarnstol osv. men den är ju lite mindre så den väljer man nog i andra hand. Tycker det är smidigast och bekvämast med två bilar i hushållet. Ska den ena jobba så slipper man klydd med buss eller vem som ska ha bilen. Och har man barn behöver man bilen rätt ofta. Man vill kanske hälsa på en kompis, åka till BM, åka och handla. m.m. Och jag är ingen bussmänniska... 

Det var den ena saken vi skulle göra. Och dom stänger redan 18.00 på bilfirman och Niklas slutar 16.30 så vi hinner tyvärr bara dit idag.
((Niklas får fixa det andra imorgon...hohoho))

Torsdag
, sockerbelastning för min del. Blöööö. Kommer inte må bra på morgonen alltså. Jag kan ju vakna mitt i natten av illamående, (att jag är hungrig) och så ska jag hålla mig hela natten + ngr timmar till från att äta... (Good Luck) Men det går säkert bra. :)

Lördag ska vi på 25-årsfest. Det är här i Lödde så vi cyklar dit. Super smidigt. Det ska bli kul att träffa vännerna igen... Det har blivit mindre och mindre allt eftersom näst intill alla har fått barn. :) Men det är super kul, för då har alla sötingar kompisar att leka med.

Söndag ska vi på ett annat kalas. Niklas kusin fyller år.

Nästa Lördag (16okt) ska vi till Ullared. (ett evigt tjatande jag vet) Det blev en lördag denna gången (vilket jag inte är lycklig över) men tar man det lugnt ska man väl kunna ta sig igenom den dagen också.. haha Förhoppningsvis kommer det inte va så mk folk där. Det är ju i mitten av månaden, ingen har alltså fått bidrag och vi ska dit tidigt. Vi ska stå utanför dörrarna minst 15 min innan dom öppnar.. haha Trodde att dom öppnade kl8 varje dag, men jag hade feeeel. Dom öppnar kl7 på Lördagar... (puuuuh) Vilket betyder att vi ska upp tidigt. VÄLDIGT TIDIGT!!!

Och helgen efter det har vi inget inbokat... Galet, men sant... Men som jag skrev i ett tidigare inlägg, jag har lite planer på vad vi kan göra. Om inte annat dyker det allid upp saker. :)

30 oktober. En Lördag, är det KALKONMIDDAG hos mamma och pappa.. SÅÅ jääääävla GOOOTT!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0