Snart, snart, snaaaart!

Snart klar med målningen. Har gjort väggarna, nu ska bara hörn och sån pill göras.. Men det går snabbt. Sen ska jag plocka undan så Niklas kan sätta alla möbler på sin plats.. :) Sen ska det piffas... Kanske idag, eller om jag kan hålla mig, imorgon.. Fan va skönt... Varför ska det ta ett år tills man får tummen ur?

Behövde en paus. Behövde Äppel Juice.. :) mmmmmm...

När allt är klart här uppe, ska jag gå på tvättstugan. Niklas verktyg ska ut i förrådet, jag ska flytta på lite saker. Och sen ska Loppans skötbord in där. Så ska göra plats för hans skötsaker, har ju massor av hyllor och lådor där som ska fyllas. Jag ska göra det barnvänligt helt enkelt.. Alla rengöringsmedel osv. ska in i garderoberna som står där inne. Inget sånt ska stå framme. Så ja, börjar på ny krita där inne med.. woppido, ännu mer att göra.. :P haha

Nej, nu tog min äppel juice slut, så ska måla det sista...

Så här såg jag ut i våras när precis hade tagit ut mina extensions..



Visst hade jag mörkt hår?
Trivdes jätte bra i det. Ska ha det igen, så fort jag har tid efter förlossningen ska jag färga håret. Har nämligen redan köpt hårfärg.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0