Baby

Hittade jätte mkt på Ikea, Babyland och H&M idag! Och jag är så himla nöjd!

Sakerna från IKEA visar jag när Loppans rum är klart.. Köpte lite inredningsmöbler, som alla leksaker (m.m.) ska ligga i. Men som sagt, ni får vänta ett tag till tills ni får se det. Men det kommer bli super fint!

Vi åkte inom babyland också, man kan bara inte hoppa över det när man är på svågertorp. :) Det är så mysigt att gå där inne. Där finns så himla många gulliga saker. Det är tur att jag kom ut därifrån med så pass lite som jag gjorde.
Jag ville handla lite mer som jag har på min lista. Så idag bockade jag av 4 saker. :) Alltid ngt. Och detta va saker som är nödvändiga.

Nässug, nagelkit för bebisar, napptemp och en vanlig temp.
Napptempen blev rosa. :) Vi kom på det på vägen hem men sen och andra sidan ska man ju inte proppa på endast pojksaker på honom. Det ska vara lite både och. :) haha


Igår när jag och Niklas låg och kollade på tv, gick jag in på H&Ms hemsida från min iphone. Och där hittade jag världens gulligast kläder till Loppan.
På vägen hem från IKEA tog jag en chansning och körde inom H&M för att se om dom hade kläderna inne i butiken. Och, YES, det hade dom. :D Ännu mer att tvätta med andra ord, men det är det värt!

 Den är super super mjuk och har små öron på huvan. Det är en tjock tröja samt byxor.


(Så nu har han 2 plagg med söta små öron... :))


Hittade även lite annat

Två söta mössor. Det ska ju självklart matcha! :D



   Pyjamas i 2-pack. En med tiger på och en så Loppan kan se ut som en tiger. Tyckte som var underbara. Tänk er en lite Loppan i dom! :)

Älskar att handla saker till vårt lilla mirakel! Han betyder mest för oss, och därför ska han ha det bästa och finaste!


Köpte även fler backar till en garderob. Två trådbackar och en plastback. Till bland annat lakan m.m. Ska göra om lite i garderoben också. Men det får bli när jag orkar. Tror jag väntar med det tills jag får mina (j****) galgar, som jag velat ha ett tag nu. Ska köpa på ullared i helgen! :)

Nu ska jag ut med akilles, duscha och sen ska jag sätta mig ner i soffan. Har rört på mig näst intill hela dagen, och jag är lite trött i kroppen...




Kommentarer
Postat av: Lotti

Vill tipsa, den nässugen suger (haha), den är jättedålig, satsa på den som heter Näsfrida istället, den kommer ni ha mycket bättre nytta utav!

2010-10-16 @ 06:51:50
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0