Baby-stuff

Kolla vad vi fick hem igår till vår underbara plutt!

   

En åkpåse/overall. :) Som ni ser på bild.1 och bild.2 så kan man ändra så det blir antingen en overall eller en åkpåse. Super smidigt. Det gör man enkelt med knappar som går ända från halsen ner och bak till rumpan.
Och på bild.3 ser ni att man kan välja mellan att ha lillens händer innanför (för värme) eller ute om man känner för det... :)
Den är jätte mjuk och varm. Och eftersom det är svårt att sätta på nyfödda en massa jackor och skit så blir detta utmärkt.

Jag kan inte sluta röra den och gosa med den, för den är så himla mjuk och bara tanken på att om 6 månader så är vårt lilla mirakel inuti, gör mig helt gråtfärdig.. Jag längtar sååå!

Jag har även beställt den här:



Overall. Dragkedja ner i ena benet, och små öron på huvan. :) Och vantar i armsluten. Visst är den super söt? Men jag kommer inte ihåg om jag köpte den i svart eller brun. Oavsett blir den jätte bra.



Detta kommer inte behövas på ett tag men bebisar växer snabbare än vad man tror. Och dom börjar röra på sig fortare än vad man tror också. Och jag som är en planerare tycker om att ha saker och ting fixade i tid. Annars stressar jag bara upp mig..
Så, jag kollade lite på säkerheten här i huset och kom snabbt fram till tusen saker som måste fixas innan vår lille plutt börjar krypa/gå.


Sen finns det fler saker men det här är lite iaf.
Och som sagt, vet att det inte kommer behövas på ett tag men med tanke på hur jag är och att jag går hemma nu, kommer man på saker att underhålla sig med. Och säkerheten sätter jag främst. Vill ju inte att det ska hända vårt underbara barn ngt.


Jag började måla Loppans rum igår.. :) Det kommer bli underbart. Speciellt med alla idéer jag har. :) Men det får bli en överaskning. Kan ju säga som så att mitt barns rum kommer bli perfekt/sagolikt/gulligt. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0