Fredag

Jajamän, nu är det fredag. För er som jobbar är det ju nice.. För oss andra kan det kvitta.. ahah :P

Idag hade vi en värderingsman på besök... Dvs en man som värderar vårt hus.. haha :P Vi har ju renoverat massor så därför ville vi se om huset hade stigit i pris. Vilket jag verkligen hoppas! Men det vet vi inte förrän nästa torsdag. För då ska vi till vår bankkvinna och snacka buisness.. haha Nej, men det är dom som har hand om det. Spännande! :) Ser verkligen fram imot det...

Jag och Niklas målade förresten klart storarummet igår. Så skönt att ha det gjort...
Så nu är det bara Loppans rum.. Tänkte gå på det nu efter att jag har suttit här och glott.. Det är ju inte så mkt kvar så jag får ta tag i det nu, annars blir det aldrig gjort.

Jag fick hem ett litet paket igår.. :)

Det är självlysande stjärnor som man klistrar upp i taket eller på väggen beroende på var man vill ha dom.. Hade ni också sånna när ni var små? Det hade jag, och jag älskade dom. Så därför beställde jag hem 258 st till Loppans rum. haha Jätte många jag vet. Kommer ju inte använda alla men man vet aldrig om någon kanske går sönder eller ngt liknande.
Det kommer bli såå kul att sätta upp dom i taket sen när målningen är klar.. :)
Stjärnor till vår stjärna! ♥

Imorgon (Lördag) får vi besök. :) Av Sandra och Jimmy. Och deras lille Liam.. :) Vi ska käka middag och snacka. Kan tänka mig att det blir mycket bebis-hus-fotbolls snack.. haha :)
Niklas har även fotboll på dagen. Men jag tror jag stannar hemma och fixar med städning och mat.

Söndag är inte planerad än, men om jag får som jag vill åker vi till IKEA och handlar en garderob till. Ja, det räcker ju inte med dom vi har i vår walk-in-closet nu... :( Behöver mer förvaring till våra kläder. Har ju inprincip fått trycka in kläder at the moment och det är dryyygt. Vi har ju en hel vägg ledig så det är bara till att trycka in en till. Det blir en med måtten 200*44*236... Så den är rätt stor.. Men det är bra. Man kan aldrig ha för mkt förvaring. Jag fattar inte hur familjen innan oss fick plats med alla kläder??!! Dom hade ju bara 3 små garderober i sovrummet där nere och en walk-in här uppe. Och dom var typ 4-5 pers... GALET!

AAH, glömde nästan berätta om allt det där med att jag lämnade urinprov... Min BM ringde idag och allt såg perfekt ut. Så hon sa att det antagligen var som jag sa, att livmodern förbereder sig ("förvärkar").. Men jag skulle iaf ringa in om det kom igen. Kan ju meddela att det inte är skönt när det väl kommer. Va glada att ni har sluppit/slipper det!

Loppan mår bra.. Han rör på sig konstan känns det som. Speciellt när jag sätter mig ner. :) Av vana, när jag ska sova, lägger jag en hand längst ner "på hörnet" av livmodern, alltså vid höftbenet. För han har börjat härja där. Eller ja, han har lekt där ett tag nu. Och det är verkligen jätte obehagligt. Inte skönt alls. Jag kan känna hans små fötter som sparkar där imellanåt... Kan inte förstå att hans rörelser ska bli ännu starkare. Va glada om era bebisar är hälften så starka när ni väl blir gravida.. haha Det känns som att det är en hand inuti magen som drar runt på alla organ. NICE! Nooo....
Men jag älskar honom endå. Han är vår lilla ängel!
Jag blir hungrig snabbare och det känns som att jag aldrig får i mig tillräckligt.. Han är hungrig vår lille påg!
Tyckte jag att det va jobbigt med kissandet innan tycker jag det är 100 ggr värre nu. Igår innan jag somnade hann jag gå på toa 3 ggr.. TRE GÅNGER. Och då snackar vi inom loppet på 30 min. :( Och sen en gång mitt i natten och sen när Niklas klocka ringer är jag kissig igen.. aaah, blir galen på det. Helt sjukt. På dagen är jag inte alls lika kissig.. haha Det roliga är att varje gång jag går och kissar ligger Niklas och Akilles och snarkar.. Hoppas det är skönt för er! :P haha

Njaa, nu ska jag ut med Akilles, käka ngt och sen sätta igång med målningen i Loppans rum. Blir dom små utrymmena idag... Alltså en liten pensel. haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0