Hello there

Jag kom upp till slut. Har hunnit duscha, göra vid mig och nu käkar jag frukost.

Tänkte bara passa på att visa mitt fin fina hår. :) Blev super nöjd med det.. Eftersom jag väntar med att färga, pga loppan i min mage + att mitt hår nog trivs bra med lite vila, så satte jag i extensions i min nuvarande färg. Har inte färgat det på hur länge som helst.
(Vill ni veta vem som satt i håret till mig??? Niklas! Ja, tro det eller ej men min man är super duktig på att sätta in extensions.. haha Tack älskling! Du gjorde ett utmärkt jobb)



Jag trivs super bra. Och vet ni vad det roliga är? Mitt hår var inte så kort som jag trodde att det va. Mitt hår slutar vid mitt svarta linne (ca). Lite kortare men endå.. haha

Nu ska jag ner och borsta tänderna sen ska jag köra till kävlinge. :) Till min barnmorska. Det ska bli jätte kul!

Hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0